Slut på Moliere

Så!
Idag så spelade vi den absolut sista föreställningen av Den Girige i Gamla Linköping. Det gick bra. Allt som allt så har vi haft en fantastiskt rolig tid tillsammans och jag hoppas att vi kan göra något liknande igen i framtiden. Nu ska jag intensivrepa i några dagar för att hoppa in i en föreställning av Ronja Rövardotter på den stora scenen i Gamla Linköping och sen vet jag inte när jag kommer stå på en teaterscen igen. Den som lever får se men jag måste erkäna att det känns konstigt efter att ha vetat exakt vad jag ska göra i 5 år i rad. Det är också stimulerande på ett intressant sätt. Det finns en slags frihet i allt man gör.

Min vän Ben som driver ståupp-klubben Linköping HaHa var och tittade igår, Jag hann tyvärr inte prata med honom efteråt men vi talades vid en stund på facebook och han berättade att han skrivit ett litet inägg om föreställningen i sin blogg. Jag blev väldigt smickrad av det som stod.

Läs själva (OBS! Engelska)







Stort tack till Berth Holgersson(www.Berths.se) för dom fina bilderna

Pratade lite med ett fan/vän idag som berättade att han och hans kompis varit å fikat på Kongos Kontitori och títtat på den finfina utsikten.(Ni som sett vår film Gissa Rätt förstår vad jag pratar om). Sådana saker gör en glad i hjärtat!

Nu ska jag tillbax till skrivarlyan men först ska jag bara gratulera min vänner Niklas Jönsson som tillsammans med Tramsgänget verkar ha haft en lyckad premiär på sin nya dansbandskomedi som jag ska försöka se i framtiden om tid finns.


//Johan

Kommentarer
Postat av: P

Vilken komplimang!

2009-07-27 @ 23:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0