Volodja!

Fareng!
Det blev en småtrevlig kväll ute igår. Träffade lite folk och fick lite förbokningar på Spanska Flugan dvdn med mera. Min teori om bakfylle föreställningar håller fortfarande. Dom 2 föreställningarna har varit dom klart bästa. Idag så var det stundtals farstempo vilket är hejdlöst kul att spela i.

Imorgon så har vi ledigt. Det tänkte Jocke och jag fira genom att åka upp till Gamla Linköping och repa in Ronja Rövardotter. Hurray!

Vi har även kommit på en massa nya ideer till framtida projekt men långfilmen kommer nog ta en hel del fokus innan det blir aktuellt.

Igår så kollade vi igenom en rough cut av Pelle Svanslös-tv-teater-filmen vi gjorde i förra veckan. Den ser ut att kunna bli riktigt bra. En bra uppvärmning inför långfilmen. Mycket jobb men det är kul!

Take Care

//Johan

Kommentarer
Postat av: Fro

Ge mig en DVD!!!

2009-07-20 @ 20:44:19
Postat av: Fro

Ge mig en Dvd!!!

2009-07-20 @ 20:58:54
Postat av: Knut-Holger

Gissa Rätt e en bra film!

2009-07-20 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0