I väntan på Jocke...



Mellan 2005 och 2008 så hade jag och Philip ett Punkband vid namn "The Slaughtered Reindeers". Ända sedan vi lade ner i somras så har jag haft ideér om att göra en dokumentär om bandet som en kul grej och verkligen göra det seriöst fast som en liten ironisk parodi på filmen "Refused Are Fucking Dead". Just nu så har jag ju rätt mycket att göra men det är ett projekt som jag kommer att ta tag i när tid finns. Just nu så samlar jag in lite gammalt råmatrial och förbereder lite men annars ligger fokus på helt andra projekt för tillfället.
För mer info om TSR: www.tsrpunk.info.se

Idag var det ny föreställning. Den gick bra! Nu är det skolföreställningar som gäller. Jag är egentligen färdig och börjar imorrn med nästa projekt som är "Gösta Berlings Saga" där jag har tre roller. Jag läste igenom det nyss och blev lite förvånad när jag märkte att slutet saknades i min version. Får kolla upp det imorrn.

Jag undrar vad Jocke håller på med då han inte svarar på telefon eller på mail. Skumt.

//Johan


Kommentarer
Postat av: Robert

Fett! Den vill jag ha!

2009-04-01 @ 00:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0