Ronja Rövardotter Premiär



Igår hade Ronja Rövardotter premiär på Sjöbergska friluftsteater. Jag har inte hunnit prata med Jocke om hur det gick men här är iaf ett webb-tv reportage ifrån föreställningen.

Hittade även lite artiklar:
Reportage i Motala & Vadstena Tidning
Liten Recension av Anna Drott
Intervjue med en av Grådvärgarna
Liten artikel i corren

Här är även en recension av föreställngen. Även den gjord av corren.

När jag inte sysslar med att promota föreställningar som jag själv inte är med i så går jag runt och njuter av det vackra Hallänska landskapet i vessigebro.
Sista tiden på skolan blir bara märkligare och märkligare. I helgen så har vi haft för oss lite allt möjligt. Det roligaste är kanske byggandet av en stor katapult som enligt rapport skjuter iväg föremål c.a 93 meter. Kreativa människor med för mycket fritid helt enkelt.

Vi hörs!
//Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0