Slut På Gösta Berling

Tjao!
Ja allting har ju ett slut och igår så var det dags för Gösta Berlings Saga att tacka för sig. Den sista föreställningen kan mycket väl ha varit den bästa och den blev dessutom filmad av fantastiskt hängivna filmelever som trots avsaknad av tid tog ledigt ifrån allt jobb med sina slutproduktinoer och jobbade i skift med att filma alla 3 akterna. Vet inte hur kvalitén blir men nu finns den iaf någorlunda dokumenterad.

Efter sista föreställningen så var det dags att städa och rensa ut. Hela teaterhuset fixades och ganska snabbt så var alla spår ifrån föreställningen väck. Kändes skumt. Det var förmodligen sista gången som jag spelade teater på Katrineberg. Märkligt.

En ännu märkligare sak är att plötsligt vara helt ledig i 4 dagar efter att ha jobbat 12-13 timmar varje dag, 3 veckor i streck. Våra ettor får dock ingen vila då sökningarna till tvåan är imorgon. Jaja så kan det gå.

På tisdag är det filmfestival här på skolan. Jag medverkar i 4 filmer. Ska bli spännande att se om dom är bra och ifall dom hinner bli klara framförallt.

Imorgon så har Jocke premiär på "Ronja Rövardotter i Gamla Linköping. Hoppas att han bryter några ben.
Nu ska jag börja jobba lite på filmen. 


//Cheers!

Johan

Kommentarer
Postat av: Berit

Jag säger bara oj, oj ,oj! Vilka ungdomar!

Det var som vilken proffsensemble som helst. Under drygt 3 timmar fängslade de publiken med total närvaro och koncentration. Jag är DJUPT IMPONERAD!

2009-05-24 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0