Sommar!!!

NU äre tamefan sommar!!!
Oh shit va mycket grejer som ska hända!

Igår så var det det tårflodsfestival på Katrinebergs Folkhögskola. Extremt jobbigt att ta farväl av en massa folk som man har bott med i 1-2 år. Också väldigt frustrerande att komma hem till Borensberg där det inte finns en käft att prata med när man är van vid att hänga med folk när man vill. Jaja! Mycket har hänt sedan senaste inlägget och det ska jag försöka sumera här:

Filmfestival
Katrinebergs filmfestival hölls i tisdags med pompa och ståt. Det var nice! Kul att se hur alla utvecklats. Blev väldigt sugen på att filma vilket är bra eftersom att det är ungefär vad jag kommer spendera större delen av sommaren och hösten åt. Shit Happens blev kalasbra! Alla filmer tog imot väl. Filmtvåorna gjorde en schysst video om saker man ska tänka på vid en filminspelning. Kan nog komma väl till pass.




Ronja Rövardotter
Jocke ringde mig med två samtal under veckan. I det första så fick jag reda på att jag ska vara stand in för en av Rövarna under en föreställning. Kanonkul! Jag och Jocke kommer stå på scen tillsammans för första gången på 2 år och jag kommer spela på sjöbergska igen vilket jag minns som väldigt roligt. 26.e juli är det.
Det andra samtalet handlade om att Rövarna ska göra nått slags "gig" i Bergs slussar och att dom behövde en rövare till och tänkte på mig. Så imorrn ska jag iväg och ta på mig kläder, smink etc och sen vara rövare utan att ens ha sett pjäsen. Jag tyckte det lät så galet spontant och kul så jag tackae ja direkt. Så om man vill se mig o Jocke agera rövare så får man bege sig till Bergs slussar imorrn. Har ingen aning om när eller var dock så det e bara å chansa.

Hemsidan
Alldeles nyss så registrerade jag domänen Estetnollorna.Se så inom en inte alltför lång period så ska hemsidan finnas uppe. Ska också fixa bloggen nån gång i framtiden när jag har tid ork och insperation till det. Eftersom att det tydligen är en hel del folk som följer den så är det väl inte mer än rätt att man ska få något fint att titta på.

5-års Jubileum
Det ser ut att blir ett skapligt 5-års jubileum! Som ni vet så har vi fullt upp med allehanda projekt men det vore kul om man kunde hitta på något lite extra. Jag och Jocke ska börja planera lite...

//Johan

Kommentarer
Postat av: Fredde

Nice!

2009-05-30 @ 13:38:21
Postat av: Yogogirl

Schysst!

2009-05-30 @ 19:24:37
Postat av: Mm

Ser ut att bli en schysst sommar!

2009-05-31 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0