Rapport från Halland Del 3

Helloj!
Still in Halland. Dagen innan dom sista 20-minutersprogrammen. Förhoppningsvis så går allt kanon. Alla är väldigt upptagna av rep och jobb men det räknade ajg med när jag reste hit. Det är fortfarande betydligt bättre än att vara hemma just nu.

På tal om Hemma så hade jag ett långt samtal med Jocke igår. Det händer en del saker må jag säga! Och det känns bra. Reklamfilmen till Hal som en ål finslipas och skall lämnas in till corren för godkännande. Det ska även bli en liten reklamfilm till Stinsen Brinner men där har vi betydligt mindre fria händer. Jocke och några till har spelat in en liten kortfilm om döden och enligt honom så verkar den bli väldigt bra.

Jocke deltog även i Jippis teaterfestival som verkar ha varit mycket lyckad! Under teaterfestivalen så premiärvisades också Ronja Rövardotter-filmen och fick mycket positiva reaktioner.
Vi har även satt preliminära deadlines på dvd-släppen. Ronja kommer förhoppningsvis att släppas någon gång i mitten av december medans Spanska Flugan kommer någon gång i början av nästa år.

Jag har jobbat en del med manus till några framtida projekt. Här nere finns det gott om kompetens inom den branchen både från film och teaterfolk vilket känns bra. Arbetet går framåt.

Vi jobbar även vidare på andra takter. Jocke har provklippt testmatrialet vi filmade i somras och sett vad som kan förbättras. Vi kommer att lägga upp arbetet på ett helt annat sett än vad vi först har tänkt.
Vi kommer att behöva en mängd skådespelare till detta så om ni är intresserade så hör av er redan nu
[email protected]

Men nu måste jag gå för Hannah Montana drar igång på ettan! Yeeeey....NOT!

Vi hörs!
//Johan


Kommentarer
Postat av: Eva

Kom heeeem nuuu !!!

2009-11-29 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0