Booring!

Falej!

Nu börjar jag bli lite trött på Borensberg faktist!
Ibland så kan det var nice att ta det lugnt och vara hemma ett tag. Skriva, chille och se på film. Men inte alltför länge. Nu har verkar d iaf som att jag äntligen har fått en ny dator. Förhoppningsvis så öppnar detta stora möjligheter. Tex sådana grundläggande egenskaper som att kunna gå ut på internet när jag vill eller föra över pengar till mitt bankkonto etc etc etc.

Idag blir det Trainspotting och glass samt väntan på att datorn kommer igång.
Saknar skolan och alla mina vänner därifrån väldigt mycket ibland. Det är ungefär som att man har gjort slut med någon fast man egentligen inte ville det.

Jag tror att nästa vecka blir betydligt bättre!

Tjo flöjt!

//Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0