Tebax från Halland

Jota!
Igår så kom jag tillbaks till östergötland efter en intensiv vecka i Halland.
Jag medverkade i en kortfilm vid namn Bacchus Inn där jag gjorde rollen som Herkules.

Hela veckan spenderades på min gamla Folkhögskola. Det var ett kärt återseénde på många sett och vis.
Jag hann även med att se teaterettornas slutproduktion 2 x David. Den var briljant. Nu blev jag sugen på att spela David Mamet. Jag tror det skulle passa mig.


Da crew unt Herkules


Igår så hade jag och Jocke ett två timmar långt möte via telefon för att snacka av oss lite angående framtiden och dylika saker. Vi kommer att jobba på olika håll under en tid framöver. Eller snarare med olika projekt. Innan vi gör årets stora filmsatsning. Det ska bli spännande.

En annan sak som är spännande är att jag ska göra stand up comeback efter ett års uppehåll. Detta kommer att ske nu på torsdag på Palatset i Linköping(Förutsatt att det inte ställs in). Det ska bli intressant.
Jag tänkte bara köra nytt matrial. Dags att dra sig upp på scenen igen.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0