2009 Årsbästalista

Det här gjorde jag även förra året fast på min egna blogg. Eftersom att den numera är närmast död & begraven så kommer den här istället. Detta är mina högst personliga åsikter som ni bör beakta, respektera och vörda djupt!

Årets låt: (Ingenting) - Dina händer är fulla av blommor
Årets film: Inglourious Basterds
Årets TV-serie: Lost/Twin Peaks/Riket
Årets TV-program: Stjärnorna på slottet
Årets pryl: HDV-Kamera
Årets hobby: Ljudböcker
Årets Bokupplevelse: "Fight Club" av Chuck Palahniuk
Årets mest druckna vin: Black Tower
Årets besvikelse: Att den kommersiella radiostrejken inte varade för evigt
Årets "jag kommer snart att göra en Kurt Cobain": Michael Jackson
Årets farsa: Alfons Pappa
Årets skiva: "Röd" - Kent
Årets "Jag har ändrat uppfattning om den här snubben": Noone
Årets färdmedel: Swebus
Årets Wannabe: En kille på stand up-klubben
Årets konsert: Alla visaftnar på Skolan
Årets teaterupplevelse: Drömmen om Herrön
Årets anti-klimax: Hemresan från min gamla skola
Årets karriärssteg: Hemligt
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Fred Flinta

Hygglig lista!

2010-01-09 @ 13:02:35
Postat av: En

Hurrayyyy!

2010-01-09 @ 14:49:52
Postat av: Fredrik

D här med listor alltså...

2010-01-10 @ 03:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0