Fotografering och filmning

Buddha!
Igår så träffades det "nya gänget" och tog bilder till en affisch och promotion. Jag o Jocke satt sedan och pysslade med dessa bilder. Vi skulle egentligen ha lagt upp bilderna nu men eftersom att vi råkade felstava ordet "kolossalt" så väntar vi tills på söndag.

Efter fotograferingen så tog vi lite "Spexbilder". Jag är som David Lynch. Får jag en bra idé men vet inte hur jag ska använda den så ser jag till att det blir gjort i alla fall.


Foto: Joakim Gustavsson

Det blev även en filmning av "Stinsen Brinner". Ingen ambitiös filmning utan en vanlig "Tråkig" dokumentation med två kameror och dåliga lokal och ljudförhållanden. Mer ambitös filmning kommer om/när vi får ordning på multicam-redigeringen på kontoret.

Nu ska jag skriva vidare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0