Ny hemsida!

Helloj!
En sak som jag glömde tala om i Estetnytt var att jag jobbar med en ny fräsch hemsida. Den kommer till skillnad mot den förra vara betydligt snyggare men fortfarande vara baserad på information. Vi får se när den lanseras. Skulle nästa vilja ha lite realeseparty på den. Vi får se.

En annan sak som jag vill tipsa om är att svt imorgon börjar sända Galenskaparna & After Shaves första tv-serie Jonssons Onsdag. Den finns inte utgiven på dvd eftersom att Kulturtuben inte har rättigheterna till serien så jag hoppas att nån vettig Jeppe där ute spelar in den och lägger ut på nätet sen.

Fram tills idag så stod det dock ingenting om detta faktum på Galenskaparna fanclub Gas-Klubbens hemsida.
Men detta har nu rättats till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0