Yealo!

NOLA!!!
Det skrivs på tok för lite här nuförtiden. Det får bli lite bättring.
Men det är förmodligen inte så mykke intressant att läsa. Jag skriver i fullan ro.
Jag gillar inte att berätta om projekt innan dom är i produktion så att säga. Det slutar bara med att folk frågar "Vad hände egentligen med den där grejjen som ni skulle göra?" osv.
Som jag nämnt tidigare så har jag skrivit på tre olika projekt. Nu verkar det som att jag fått dom besked jag velat ha för att veta vilket av dom jag ska göra klart först. Men jag tar inte ut saker i förskott. Jag är säker först när jag står där i teatern/inspelningsplatsen/studion och är in production så att säga. Det är många detaljer som ska klaffa men jag tror starkt på det här.

Slutligen så vill jag tipsa lite om denna roliga film av Dunderhumor.Se
Dom gör mycket grejer av varierande kvalité. men här tycker jag att dom har lyckats ritkigt bra.



Nu ska jag forsätta skriva...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0