Skrivande

Tenzo!
Just nu är det lite glest mellan inläggen här på bloggen. Det beror på att vi är i den där perioden där vi planerar och skriver på det som vi ska göra istället för att göra det. Det krävs nämligen mycket jobb och noggranna förberedelser för att få till ett bra resultat. Inga halvdana produktioner här inte.

I förra veckan så gjorde jag äntligen comeback i stand-up svängen på palatset i Linköping.
Inte bara en comeback i sig utan också mitt första krog-gig.
Det gick oväntat bra! Speciellt med tanke på att jag inte hade kört på ett år och bara hade nytt matrial.
Lyckligtvis så gick det hem. Ben, Palle, Emil och Roberto var också grymma. En grym kväll helt enkelt.

Den 15.e Maj så sitter jagi kassan på sagateatern när min barndomshjälte Anders "Ankan" Johansson kör stand-up tillsammans med dom andra från LKPG HAHA! Be there ore be rektangulär.

Sen ska jag planera in nya resor till Katrineberg, Göteborg och kanske Stockholm.
Vi får se vad som händer.


Här är en sak som kanske bara är kul för mig. En kille som kallar sig Kalabahuae på youtube och som lägger ut såkallade Let´s plays på nätet hade igår en Q&A för sina fans. Här är del fyra. Dom 3 första frågorna har jag ställt. Jag är nöjd att han lägger ner hela 55 sekunder på min förswta fråga. Dom två andra var väl mest utfyllnadsfrågor då det var svårt att komma på något bra men jaja.



Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0