Teater

Bola!

En lite såndär seg period just nu. En sån där period när man är emellan projekt som det så fint heter.
Jag har spenderat dom senaste dagarna med att Cykla, skriva, se på film och spela Bully(Tv-spel, typ GTA möter Ondskan).

Idag så skall ajg dock till Norrköping för att bevittna vår vän Bawan Ahmad när han spelar i pjäsen Mi Mi´s sexuella liv Kulturkammaren. Det är deras slutproduktion på Marieborgs Folkhögskola och extra intressant för mig eftersom att jag var med i referensgruppen när pjäsen hade sin uruppsättning på Ung scen öst för 3-4 år sedan. Jag har fortfarande orginalmanuset kvar någonstans. Ska bli kul!

I övrigt så skriver jag på lite olika grejer. Vet inte riktigt vilket jag vill fokusera på just nu eftersom att ingen av dom har fått sk grönt ljus utan bara är ideér i mitt huvud just nu medans Jocke skriver på det som verkar bli vårat nästa stora projekt. Innan dess så blir det mest jobb med annat. Lite tråkigare saker som att redigera gamla bortglömda föreställningar och skriva manus.

Här är dock en lite kul grej som vi spelade in i sommras:
Andra Takter

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0