Linköpings Lucia

Hej!
Linköpings Lucia skall utses och vi har naturligtvis våran favorit klar!


Marina Widén

Jag är en energisk, positiv tjej som älskar att sjunga. Kreativitet är min starka sida, jag tycker om att skapa med hä̈nderna, allt frå̊n konstverk, kläder, smycken, mat till bakning. Att få vara med i Linköpings lucia vore drö̈mmen för mig då julen är den hö̈gtid som jag älskar allra mest och som får mig att rysa av glädje för all kärlek som faktiskt finns i världen trots all kyla och mörker vi också omges av.

SMS-rösta
Du röstar på mig genom att skicka ett SMS till 72929 med texten LUCIA4. SMS:et kostar 20 kr och pengarna går oavkortat till Luciainsamlingen.

Rösta via Bankgiro
Betala till bankgironummer: 5734-8955
Betalningsmottagare: ”Lucia stödjer Världens barn”
Meddelande till mottagaren: Jag/vi röstar på kandidat nr 4
Ange dig själv som avsändare.

Din röst måste vara oss tillhanda senast den 17/11.
(DET ÄR IDAG SÅ SKYNDA PÅ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0