Tjohej!

Balkong!

Lite dåligt med updates här. Det beror mest på att det inte finns så mycket intressanta Produktionsdetaljer att prata om ännu. Vi försöker hitta datum till inspelningen. Ibland är det svårt att få folks scheman att stämma överens.

I övrigt så fortsätter jag mitt jobb som Publikvärd på Ung scen öst och föreställningen ROFLMAOWTIME.
Faktum är att jag ska dit och jobba med ett publikrep idag. Spännande!

Igår så var det dags för min debut som Mc/Konfa på Motala comedy club. Det gick riktigt bra!
Jag körde en liten förenklad variation på min inövade rutin samt lite improvisation med några nyskrivna skämt utöver det. Efter pausen så körde jag ett till lite kortare set som till en början bara bestod av improvisation angående en rolig barnbok som jag hittade samt en tidningsrubrik i en tidning som fanns liggandes på bordet under pausen. Dom två grejerna drog nog ner mest garv av hela mitt set. Jag körde även lite matrial som jag sparat ifrån det första settet med mitt Facebook-skämt som triumfkort i slutet.
På det stora hela en riktigt bra kväll.

Tack till dom övriga komikerna!


David Larsson, Roberto Leander, Martin Krantz, Erik Keding och Johan Salberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0