Så var det slut!

Heeey!
Så var det då över för denna gången!
Vi spelade Världens Sämsta Föreställning! På Arbis under Fredagen och Lördagen och gensvaret har varit enormt positivt! Och det verkar dessutom som att det kan komma att leda till fler intressanta projekt i framtiden. Lets hope!

Jag vet inte om jag orkar skriva så jävla mycket om själva föreställningen. Ni som följer denna bloggen var väl och såg den...eller!
Jag är väldigt nöjd med hur föreställningen föll ut. Jag har länge haft en dröm om att göra en hel revy utan sk utfylldnadsnummer. En revy med bara bra nummer helt enkelt. Och jag tror fan nästan att vi lyckades!
Jag ber om att få återkomma i frågan efter att en närmre analys gjorts.

Publikens respons har varit helt fantastisk och den allmäna åsikten tycks vara den att den här föreställningen var bättre än Väskan Klar! Vilket måste ses som imponerande med tanke på att den till stor del var skriven av Sveriges humorelit.

Marday Productions var där och filmade föreställningen under både Fredagen och Lördagen så det ska bli skojigt att titta på så småningom.

Här är lite bilder ifrån föreställningen(Foto: Iza Palm)

Par i Brott


En liberal Trubadur


En Gammeldags Pjäs

Med detta så slutar jag skriva om föreställningen för denna gång!
Det var en fin upplevelse!

Tack till alla som har hjälpt till och till alla er som kom!

_______________________________________________
OCH NU ÖVER TILL LITE ANDRA GREJER!
_______________________________________________

Jag hade tänkt ta lite semester efter 5 månaders slit.
Det gick sådär. Nu har jag fullt med nya projekt på g!
Idag så var jag iväg på en kortfilmsinspelning. Det var roligt men tog hela dagen.
I veckan som kommer så ska vi i Estetnollorna ha ett extrainsatt möte för att diskutera två intressanta erbjudanden.
Skolansökning som skall repas, dvd som skall klippas och för att skoja till det lite extra så kör jag ett One Liner Battle emot Palle Strömberg på LKPG HAHA!, Bastiljen! I Linköping under torsdagskvällen!
Ledigheten får visst skjutas upp ett par dagar.....

TJO FLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0