Bananas!

Heeey

Mycket händer just nu!
Förutom jobb, högskoleansökningar och teaterförberedelser så skall jag hålla en liten föreläsning i manusskrivande för film imorgon kväll på Elsas Hus i Linköping. Spännande.
Kommer mestadels att prata om Manusförfattare jag inspirerats av och visa lite exempel.
Föreläsningen början 17.30 och det är fritt att dyka upp. Sedan så blir det lite genomgång av hur man rent tekniskt skriver manus för film. Dock inte med mig så då behöver man inte stanna. Hihi.

Kul att vi har fått så mycket positiv feedback kring vår föreställning. Sprid gärna ordet!
Vi vill ha mycket folk!


Jag fint felciterad i Linköpingsposten angående öppningen av Bastiljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0