Tv-Inspelning och Teater!

Heeey!
Två sexiga ord i rubriken på detta inlägg. Det gillar vi!
Bloggen har varit förkyld i ett par dagar nu beroende på att vi har haft annat att tänka på men nu kommer en update!
Jag befinner mig för tillfället i Göteborg där jag i fredags bevittnade Btaljonens utsålda uppsättning av A Clockwork Orange. Jag tar för givet att mitt blogginlägg för några veckor sedan bär ungefär 95% av ansvaret till biljettrusningen.....
Jag blir här till mån-tis nånting. Vi får se!
I torsdags så började vi inspelningen av vår första tv-serie för lokal-tv kanalen 24 corren.
Det blir helt bananas! Tänk er typ "Erik & Mackan" möter "Äntligen hemma" eller nått jag vet inte riktigt. Vi får se!
Här är lite bilder:

Kameraman och Producent


Kakel-kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0