Bra å dåligt!

Hej!
Först något tråkigt.
Min dator har kraschat!!!!
Jag lyckades dessbättre rädda det allra viktigaste och jobbar fortfarande med det näst viktigaste.
Men manus och dylikt till kommande produktioner är åtminstone räddat. Förhoppningsvis så blir inte förödelsen alltför stor.

Nu till det positiva:
Tartuffe hade lyckad Premiär!
Och dessutom en lyckad andra föreställning. Idag var det extra imponerande då en viss skådespelare(Viktor) var borta. Detta medförde vissa improviserade ändringar. Jocke fick ta över Viktors roll. Men eftersom att Jocke kommer in som en annan karaktär i slutet så fick jag ta över Viktors repliker i slutet på ett aningen improviserat sett.
Vi löste det snyggt och jag tror inte att det märktes nån direkt skillnad. Bravo!
Vill ni se detta spektakel så får ni passa på nu! Vi spelar bara 3 gånger till.

Allmän info:
Globengruppen presenterar:
Molières Komedi Tartuffe på 30 minuter!
Detta vill du bara inte missa!

40kr kostar biljetterna och för detta får du se:
Thomas Roos
Stefan Lindén
Rebecka Dellskog
Jenny Andreen
Johan Salberg
Jocke Gustavsson
Viktor Carlsson
Tua Bäck


Spelas 15.30 Måndag-Lördag (ej Torsdag) under vecka 27.
Välkommna!!


KOLLA HÄR!
(Kan inte lägga upp några bilder på den här datorn men ni kan kolla in den här länken sålänge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0