VÄRLDENS SÄMSTA FÖRESTÄLLNING! - TRAILER



Heeey!
Idag så har jag varit på intervjuv med Corren om vår föreställning!
Den kommer i tidningen under denna vecka eller nästa.
Förhoppnigsvis så kommer det en recensent också.

Bissart nog så fick jag åka med reportern hem på bussen då han också bor i Borensberg. That was wierd men trevligt. En väldigt trevlig reporter med bra och intressanta frågor.

Som ni ser så tog jag mig lite tid att spela in en reklamfilm till vår föreställning som ni kan se ovan.
Vissa Seth Mcfarlane och Ask that guy referenser kan antydas!

Glöm inte bort att boka biljetter!!!

Telefon:
0705 941 788

Mail:
[email protected]

Hurray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0