Lite vad som händer

HEEEEY!

En liten uppdatering om vad som händer.
Vi jobbar som vanligt såhär års på lite olika håll.
Jocke är som vanligt uppe i Gamla Linköping. Iår är det rollen som Mårten Skogsmus i Klas Klättermus(Faderullan lej!).
Själv har jag bla nyligen varit i Oslo och kört stand up. Även Bastiljen i Linköping fick sig ett gig av mig.
Det senaste som Estetnollorna har gjort är att spela in en kortfilm tillsammans med Marday Productions.
Mer om den när vi vet mer.

Nyligen blev jag erbjuden huvudrollen i en Kortfilms-Mockumentär. Intressant!
Nu i helgen så kan man även se mig och min bror göra något ohändigt på nån slags invigning i Mjölby.
Under lördagen kommer vi vara där iaf. Jag har inte full koll på alla uppgifter.

Två ohändiga bröder gör förövrigt en mindre succé och sänds numera även i 24 UNT(i Uppsala) och kommer troligen att börja sändas i Norrbotten framåt Hösten. Trevligt!

Nu har vi även en helt ny Gilla-sida på Facebook där man kan gilla oss och dessutom ha en lite mer direkt kommunikation med oss om man vill. Vi kommer lämna små meddelanden då och då. Var så säkra!
Klicka här för att komma dit!

Som avslutning på dagens inlägg så kommer här en kul bild ifrån Världens Sämsta Föreställning!

Uppfinnaren!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:41:39
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: josefine

Ray Ban solglasögon till salu. Helt nya med tags och klistermärken.. Köp sommaren snyggaste solglasögon till ett riktigt fyndpris. Vid snabb affär släpper jag dom för 500 kronor! http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-08 @ 12:18:58
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0