Rörigt!

Hejsan vänner!

Ingen update på länge. dåligt.
Har varit en sväng i Göteborg. Sett Håkan lira. Umgåtts med vänner från olika läger. Kommit tillbaka. Blivit uppbokad. Haft 50års fest(Dock inte för mig) osv.
Dessutom så har jag jobbat med ett nytt stort projekt. Mer om detta nedan.

Här följer en liten update om vad som är pågång:


Stand up i Grebo
Ja jag tror nog att all information framgår av affischen(Dock stavar jag inte mitt efternamn med H!)
Jag hoppas att jag får en bättre tagline som komiker inom kort.


Jocke spelar nyårsrevy

För tredje året irad så spelar Jocke nyårsrevy på Globenteatern. Detta år är det en helt nyskriven revy.
Mer info här

 

Johan medverkar i EN JULSAGA
Johan kommer gör rollen som Bokhållare Bob i Globengruppen uppsättning av En Julsaga. För regin står bla Joakim Gustavsson.



Två (O)händiga bröder - still going strong
För er som vill se om samtliga avsnitt av Två (O)händiga bröder så gör serien nu en mindre succé på 24
Norrbotten. Se på programmet här!

 

Nostalgi Nördens Blogg
Jag jobbar på en ny spännande blogg som kommer att starta inom kort. Där kommer finnas allt ifrån artiklar till om allehanda nördiga ämnen samt filmrecensioner och ett antal egenproducerade nätserier. Min kamera har strulat lite så filmerna kommer att dröjja men förväntas få koll på grejorna inom kort!
Bloggen kommer finnas här

 

Sådär! Det var väl allt!
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0