Det gick ju vägen!


Javisst!
Nu har vi spelat färdigt Världens Sämsta Föreställning 2 och idag så ska vi packa ihop grejer och städa på teatern. Vi kan väl gott säga att det gick vägen iår med.
Jag har varit svintrött sej i söndags å försöker väl mest ta igen mig. En liten veckas mini-semester innan nästa projekt tar vid.
Jag orkar inte skriva så mycket just nu mer än att det gick väldigt bra. Två lyckade föreställningar med mycket trevlig publik. Vi lyckades ro i land vårt mest ambitiösa och avancerade produktion hittils och det ska vi vara stolta över.
Föreställningen filmades och en DVD kommer att göras samt en bakomfilm. Jag kan dock inte säga exakt när den kommr att finnas tillgänglig. Sånt tar tid att göra om det ska göras bra å det tycker jag man ska!
Bilder av Martin & Abbe(Marday) som filmade
Sen får ni ju inte missa denna intressanta intervju med Jocke
Och för er trogna bloggläsare så kommer här en liten hemlig treat som ni kan titta på från Behind the scenes av när vi repade Egoism-numret.

Stort tack till alla dansare/egoister som ställde upp och var allt annat än egoistiska.
Ni är underbara!
Kramar

//Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0