Gamla Linköping

Japp!
Sedan en tid tillbaka så befinner sig Jag & Jocke mfl uppe på Sjöbergska friluftsteatern i Gamla Linköping.
Det är oerhört trevligt, roligt och mysigt. ända minuset kom när solen brände mig under förra söndagen och jag hade sveda i 3-4 fyra dagar efteråt. Menmen nu är solkräm inhandlad så det ska väl inte vara något mer med det tycker jag.
Sommaren ser just nu rätt speckad ut på ett trevligt sett.
Följande projekt skall tas tag i:
  1. Pettsson & Findus i Gamla Linköping
  2. Inspelning av ny kortfilm!
  3. Don Juan på Hållgården i Gamla Linköping
  4. Redigering av VSF 2 Dvdn
  5. Taget ur Lådan på Dahlbergs Café(Jocke)
En ganska hektiskt men trevlig sommar som ni märker!
Här är lite bilder ifrån repetitionerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0